Bir yabancı öğrenci skandalı da Düzce Üniversitesi'nden

Düzce Üniversitesi, son zamanlarda Tıp Fakültesi'ne haksız ve hukuka aykırı biçimde kabul edildiği öne sürülen yabancı öğrencilerle ilgili kapsamlı bir idari inceleme başlattı.

Büyütmek için resme tıklayın

Düzce Üniversitesi, son dönemde Tıp Fakültesi'ne haksız ve hukuksuz şekilde alındığı iddia edilen yabancı öğrencilerle ilgili geniş çaplı bir idari soruşturma başlattı. Yapılan araştırmalar, çok sayıda yabancı öğrencinin Tıp Fakültesi'ne haksız yollarla alındığı yönündeki iddiaları doğruladı ve soruşturma sürecini başlattı.

İddialara göre, Düzce Üniversitesi Tıp Fakültesi'ne yabancı kontenjanından alınan öğrencilerin bazı öğretim üyeleri ve yöneticilere ciddi miktarlarda para ödedikleri ileri sürüldü. Bu öğrencilerin verdiği paralar karşılığında derslerden kolayca geçtikleri ve mezun oldukları, ardından ülkelerine doktor olarak döndükleri belirtildi.

İddiaların kamuoyuna yansımasıyla birlikte, özellikle bazı öğretim üyeleri ve yöneticilerin kadın öğrencilerle gönül ilişkisi yaşadığı da iddia edildi. Bu gelişmeler üzerine Düzce Üniversitesi yönetimi derhal harekete geçerek idari soruşturma başlattı.

Başlatılan soruşturma, iddiaların gerçekliğini ortaya çıkaracak derinlemesine bir incelemeyi kapsıyor. Düzce Üniversitesi yetkilileri, soruşturmanın adil ve şeffaf bir şekilde yürütülerek, ilgili tüm detayların aydınlatılacağını belirtti. Kamuoyu, soruşturmanın sonuçlarını merakla bekliyor.

Kaynak: https://www.duzcesonhaber.com

# Düzce

16 May 2024 - 11:30 Düzce- Gündem


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Oxijen TV Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Oxijen TV hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Haber ajansları tarafından servis edilen tüm haberler Oxijen TV editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Oxijen TV değil haberi geçen ajanstır.